Wednesday, March 31, 2021
පැට්රික් අයියා තුළින් බහුජන-දේශපාලන අරගලය කියවාගැනීමට ට්රයි එකක්
Sunday, March 7, 2021
පාස්කුවේ බූමරැංගය
ඉතිහාසය වෙලාවකට වංගු ගගහ යනව;තව වෙලාවක එක පාර ලොකු ටර්න් එකක් ගන්නවා.
අවුරුදු දෙකකට කිට්ටු ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයත් ඒ වගේ; හරියට ම කීවොත් මේ වෙද්දීී ලංකා දේශපාලනයේ ප්රධාන ම ටර්නින් පොයින්ට් එක නැත්නම් හැරවුම් ලක්ෂය වෙන්නේ මේ පාස්කු ප්රහාර සිද්ධිය.
එතෙක් දේශපාලනයේ තිබුණ බලතුලනය උඩුයටිකුරු කරන්න, නැත්නම් එහෙම වුණා කියල විශ්වාසයක් ජනිත කරන්න ප්රධානතම සාධකය හැදුනේ පාස්කු ප්රහාර සිද්ධියෙන්.
එක පාරට ම හිතාගන්න බැරි වෙලාවක, හිතාගන්න බැරි විදියට පාස්කු පූජාවන් මැද පල්ලි වල සහ සමාන්තරව තරු පහේ හෝටල් වල මරාගෙන මැරෙන බෝම්බ පිපිරුම් මාලාවක් වෙනවා. ලෝකය පුරා ම හයිලයිට් වෙන පාස්කු උත්සව දවසේ ලංකාවේ සංචාරක ව්යාපාරය මරණීය අත්දැකීමක් වෙන්න පුළුවන් කියන ෂොක්ෆුල් පණිවුඩය සමාජගත වෙන්නේ මෙහෙ ප්රධාන ම ආදායම් මාර්ගයේ මුදුන් මුල ට එල්ල කෙරෙන පොරෝ පාරත් එක්ක. කවදත් අනාාරක්ෂිත ව හිටපු මිනිස්සු අතර 'අනාරක්ෂිතබවේ භීතිකාවක්' වෛරසයක් වගේ පැතිර යනවා. පැවතුන ආණ්ඩුවට ඒක කරන්න බෑ; ඊටත් පරණ කට්ටිය ආයි ඕන කියන මතයත් අවධාරණය කරමින් තමයි මේ භීතිකාව සමාජගත කෙරෙන්නේ කියන එක පරිස්සමින් බලද්දී පේන්න ගන්නවා.
දැන් පාස්කු කොමිෂන් වාර්තාවේ කෑලි කෑලි සමාජගත කර ගෙන යද්දී පේන්නෙත් පට්ට සැකසහිත තත්වය අඛණඩව පැවතීමක් වගේ. කිසිම කෙනෙක් මෙන්න මේ වගේ ප්රශ්න කවදාවත් ඇහුවේ නෑ. උදේ 8.45ට වගේ මුල් ම බෝම්බය පුපුරල මුල් විනාඩි කීපය තුළ මුණුපොත්වාසීන්ගේ දැනගැනීමට RAW රිපෝට් එකක් සංසරණය වෙන්න ගන්නේ කොහොමද ? මුල් පැය ඇතුලත හිටපු ජනාධිපතිවරයා කොච්චිකඩේ පල්ලියේ ඉස්සරහ රටේ අනාරක්ෂිතබව ගැන සැබෑ වූ පුරෝකථනයක් එක්ක මීඩියා ෂෝ එකක් දාන්නේ කොහොමද ? එදා ම, ඒ වෙද්දී 'කවුරුවත් ම නොවුණ' වර්තමාන ජනාධිපතිවරයා කොළඹ කාදිනල්ගේ නිල කාර්යාලයේ ඉඳල එළියට ඇවිත් 'ආරක්ෂක වගකීම බාරගන්න' සූදානම ප්රකාශයට පත් කිරීමේ පසුබිම මොකක්ද ? එදා දවල් දෙහිවල දී සිිිිදුවුණ පුපුරාගැනීමකට කලින් පිපිරුම්කරු මුණගැසුන රාජ්ය බුද්ධි අංශ නියෝජිතයා කව්ද?ඇය් ඒ ?
නවසීලන්තයේ කේස් එකකට පලි ගැනීමක් සඳහා ජාත්යන්තර ඉස්ලාමීය ත්රස්ත සංවිධානයකිිිින් මේ ප්රහාරක මෙහෙයුම කළ බව දවස් දෙකකට පස්සේ අදාල සංවිධානය 'ඉල්ලීමක් අනූව' පිළිගත් බව BBCයෙන් වාර්තා වුණා.
කාලාන්තරයක් තිස්සේ ඉස්ලාමීය ආන්තික සංවිධාන ලංකාවේ වැඩ කරමින් හිටි බවට අනාවැකි දැක් වූ බව, ඒ තාලයේ ම බෞද්ධ ආන්තික සංවිධාන කියාපාමින් මතක් කළා. පරිස්සමින් බලපුවාම මේ කියන ඉස්ලාමික ආන්තික සංවිධාන වලට න්යායික පෝෂණයක් ලැබෙන්නේ ඒ කියන බෞද්ධ ආන්තික සංවිධානවලිිිින් තමයි. මේ ප්රහාරයේ ප්රහාරක නායකයා වගේ පෙනී යන සහ්රාන් හෂීම් තමන්ගේ කණ්ඩායම මෝටිව් කරන්න පාවිච්චි කරල තියෙන්නේ බොදු බල සේනා ලොක්කා ඤානසාර හාමුදුරුවන් ගේ දර්ගා ප්රකාශය ප්රමුක ප්රකාශ හා ක්රියාකාරකම්. ඉස්ලාමය දේශපාලනික අවියක් හැටියට පාවිච්චි වීමේ සංවිධානමය මුල උතුරු නැගෙනහිර යුද කාලය දක්වාවත් පැරණි එකක්. විශේෂයෙන් ම ඒ කාලයේ පටන් තමිල් සංවිධිනවලට මුහුණ දෙන්න පැරා මිලිටරි කල්ලි හැටියට මෙවැනි අය මෝටිව් කරල පුහුණු කිරීම්, සන්නද්ධ කිරීම් නැගෙනහිර පළාතේ කාලයක් තිස්සේ කර ගෙන ගිහින් තියෙනවා.
මේ විදියට කාලයක් එක ව්යාපෘතියකට හදපු සංවිධාන, වෙනස් ව්යාපෘතියකට පාව්ච්චි කරගන්න බැරි වුණා ම, ඒවා සුද්ද-බුද්ද කරල දාන්න වෙන ම ව්යාපෘතියක් හදන එක ලෝකේ කොහෙත් කෙරෙන පාලක සම්ප්රදායක්.
අවුරුදු දෙකක් වෙන්නත් ආවා. පාස්කු ප්රහාර සිද්ධිය ගැන පත්කරපු ජනාධිපති පරීක්ෂණ කොමිසමෙත් හුලං ගියා වගේ වැඩක් දැන් පේන්න තියෙන්නේ. නාට්යය ඉවර කරන්න හිතා ගෙන මුළින් ගහපු ප්ලෑනක් තියේනම්, මේ හුලං බැහිල්ලත් එක්ක දැන් ආයේ පොඩි එඩිට් එකක් දාලා ඉස්සරහට යන්න වෙන පාටයි.
කළු ඉරිදාව ප්රකාශයට පත්වෙන්නේ පිලාත් කෙනෙක්ගගෙන් වෙන්න පුළුවන්. ඒත් ඒ මට්ටමිි්න අත හෝද ගෙන අයින් වෙන්න පුළුවන් තැනකට වඩා දැන් මේ ව්යාපෘතිය ලොකු වෙලා වගේ.
කළු පාට, කිතුනුවන්ගේ සම්ප්රදායික සංකේතය හැටියට ශෝකය, විරෝධය හා පිළිකුල ප්රකාශ කරනවා. මේ වෙලාවේ ඒ හැඟීම්-දැනීම් ප්රකාශනයන් ට එඩ්රස් හැදෙන විදිය මේ වෙලාවේ දේශපාලනය ගැන තියුණු සහ රසවත් අධ්යයනයක් වේවි.
Wednesday, March 25, 2020
මුඛවාඩමක් මැවු වෙනසක අරුමය
Monday, March 23, 2020
පරපීඩාකාමිත්වයේ අප රක්නා උරුමය
මේ ටික කියන්න ට හිතුනේ කොරෝනා කතිකාව ඇතුළේ යට ගසමින් තියෙන තවත් සාපරාධි නවක වධ හිංසාවක් සම්බන්ධ පුවතක් නිසා ය එය ‘ශ්රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්යාලය‘ බව ට පෙරලන ලද අතීත පිරිවෙනක වර්තමාන අවසන් වසර ශිෂ්යයන් විසින් ට්රැක්ටර් ටයරයකට යටකිරීමෙන් මාරාන්තික තුවාල ලද ප්රථම වසර ශිෂ්යයකු සම්බන්ධයෙනි.
Monday, October 21, 2019
උපරිම නොසුදුස්සා වැළැක්වීම සඳහා අඩු නොසුදුස්සා තෝරාගැනීම ට සිදු වීම...
2020න් පටන් ගන්නා අවුරුදු පහකට නැත්නම් තව කාලයකට ලංකා දූපතේ ජනාධිපති ජොබ් එක ට තිස්තුන්දෙනෙක් අතරින් එක් කෙනෙක් පත්කරගැනීමේ අවසන් මහා පරීක්ෂණය අත ළඟ ය; නොවැම්බර් 16 ය. දෙකෝටියකට වැඩි නරපනුවන් වෙනුවෙන් එක්කෝටි හැටලක්ෂයක තරම් පරීක්ෂණ මණ්ඩලය ට සුදුසුකම් ලබා ඇත. එසේ නමුත් ඒ හැමෝ ම මේ වැඩේ ට සහභාගී වන්නේ නැති බව හැමෝ ම වාගේ දනිති. පෙරපුරුදු අනූව මින් එක්කෝටි විසිලක්ෂයක් මේ ඉන්ටවීව් බෝඩ් එකට වාඩි වුණොත්, නීතියේ හැටියට 50%කුත් තව එකකුත් ජොබ් එක සඳහා අවශ්ය බැවින් තිස්තුනෙන් කවුරු හෝ හැටලක්ෂයක් පමණ ඡන්ද ලැබිය යුතු ය. තිස්තුනක් ම ඉල්ලනවා වගේ පෙනුනාට ජොබ් එක ගැන ඇත්ත ම ඕනෑකමකින් ඇත්තේ දෙන්නෙක් පමණි. ඒ ප්රජාතන්ත්රවාදී පෙරමුණේ සජිත් සහ පොදුජන පෙරමුණේ ගෝඨාබය ය. තුන්වැන්නා ජාතික ජනතා බලවේගයේ නමින් එන ජවිපෙ හි අනුර ය. හිටපු හමුදාපති මහේෂ් ලා ගේ කණ්ඩායම ද සැලකිය යුතු සටනක් දෙනු ඇත. පෙනී යන විදියට අනුරලා ගේ පැහැදිලි වර්ධනයකි. එහෙයින් මේ වතාවේ එක වටයෙන් 50% පැන්නීමට කිසිවෙක් සමත් නො විය හැක. එවැනිපවිටක දී ලංකාවේ නීතිමය ප්රතිපාදනය ඇත්තේ අන් සියළු අපේක්ෂකයන් ගේ ඡන්දදායකයන් පළ කර ඇති දෙවැනි මනාප ඇත්නම් ඒවා ප්රධාන අපේක්ෂකයන් දෙදෙනා අතර බෙදා හරිමින් යළි ගණන් කිරීම ය.
මගේ තක්සේරුව මේ වර ඒ දෙවන වටය අවශ්ය වනු ඇත යන්න ය. දන්නා සෙල්ලම් සියල්ල දමාත් තනි බහුතරය දිනාගන්නට සමත් එකෙකුවත් මෙතැන හෝ කොතැනවත් නැති වනු ඇත !
දැන් මේ 'පරීක්ෂණ මණ්ඩලයේ' ගරු සාමාජිකයකු වන මේ මම ද යළිත්, යළි යලිත් උභතෝකෝටික ගැටළුවක ට මුහුණ පාමින් සිටිමි.
තිස්තුනක් තබා තිස්තුන්දාහක් අතරිනුදු ඇත්ත මා නියෝජනය කරන්නේ කවුදැයි මට සොයා ගත නො හැක !
ඒ අනූව මට ඇත්තේ සුදුස්සන් තේරීම පිළිබඳ ගැටළුවක ට වඩා නුසුදුස්සන් අතරින් අඩු ම නුසුදුස්සා තෝරාගැනීමේ ගැටළුවයි !
වැඩි ම නුසුදුස්සා ගෝඨාභය ය ! ඒ හැර වෙන ඕනෑ එකෙක් මට ඒ හැටි ගැටළුවක් නො වේ. ඒ බෙදුම් රේඛාව මට පරිපූර්ණ ලෙස ම පැහැදිලි ය. ගෝටා ගේ පරාජය යුක්තිය, සාධාරණත්වය, නිදහස උදෙසා අත්යාවශ්ය කොන්දේසියකි. කාට හෝ පැහැදිලි මදිනම්,අවංක කතාබහක් අපේක්ෂා කරන්නේනම් ඒ වෙන ම කතා කරන්න ට මම කැමැත්තෙමි. දැන් මගේ දෙවන ගැටළුව ඇත්තේ ගෝටා පරාජය කළ හැක්කේ කොතැනින් ද, නැතහොත් කා මගින් ද යන්නයි. මෙතැන දී සජිත් යනු එජාපය තුළ කරූ, චම්පික තරම් ම ඒ සඳහා නුසුදුස්සෙකි. මේ වන විට ද ජනාධිපතිවරයා ට අයත් නොවන බලතල (ඇමති පත්කිරීම් වැනි) අතට ගන්නට ගෝටා මෙන් ම සජිත් ද වැැඩ කර ඇත. එහෙත් එක ම සැනසීම ප්රමාණවත් ව භාවිතා නො වූව ද, පොදුජන පක්ෂය හෝ ශ්රීලනිප හෝ නාමමාත්රික පක්ෂයක ට වඩා එජාප ය තවමත් සාපේක්ෂ සංවිධාන විනයක් රැතගැනීම ට සමත් වීමයි. එහෙත් එය ප්රමාණවත් නැත ! ඒ අතින් ඉහළ ම පක්ෂ විනයක් ඇත්තේ ජාතික ජනතා ව්යාපාරය නමින් දැන ට පෙනී සිටින ජවිපෙ ය. ඒ සංවිධාන විනය ඇත්ත වශයෙන් ම භාවිතා වන්නේ ගෝටා,සජිත් විසින් ඔසවා තබන සම්ප්රදායයන් ම රැකීම ට මිස අභියෝග කිරීම ට නො වන බව දනිමි. ඉතින් ඒ විනය කුමට ද !
මට මේ මහබලවතුන් තිදෙනා ම මගේ නියෝජිතයා ලෙස පිළිගැනීම ට තරම් සුදුසු නො වේ. එහෙත් මට නියෝජිතයකු නැත. මා වැන්නකු මේ දූපත මත කිසිසේත් ම 'නියෝංනය' වන්නෙකු නොවෙයි.
මම 'දේශපාලන' විරෝධයකු නො වෙමි. එය මට ජීවිතය තරම් ම ය. ඒ තරම් සීරියස් වන නිසා ම මම මෙ වැනි උභතෝකෝටිකයක සිර වූවා විය හැක.
ඉතින් මේ ජනාධිපතිවරණයේ දී මගේ නොතේරීම විය හැක්කේ කුමක් ද ?
මගේ ඡන්දය හෘදය සාක්ෂ්යය වෙනුවෙන් ද, දෙවැනි මනාපය උපක්රමික ඕනෑකම වෙනුවෙන් ද භාවිතා කිරීම ට මම තීරනය කළෙමි. එය අතිශය සුළුතර ඡන්දයක් වනු ඇත.
මට එකඟ විය හැකි, ලංකාවේ වඩාත් ම තීරණාත්මක ගැටළු වෙනුවෙන් පරාජය පෙනී පෙනීත්, පෙනී සිටීම සඳහා අතිශය මෝඩ වූත්, අභීත වූත්, හිතුවක්කාර වූත් තීන්දුවක් ගත් සිවාජි ට මගේ ඡන්දය ප්රකාශ කරනු ඇත. එය බහුතර ඡන්ද සංඛ්යාවක් කරවීම සඳහා මට කළ හැකි අලයක් නැත. බහුතරය තීන්දු වන්නේ වෙනත් කොන්දේසි මත ය. ඒවා තීන්දු කරන්න ට තරම් ලංකාව මා වැන්නන් වැදගතුන් සේ නොසළකයි. ඉතින් මට උපක්රමිකව සමාන්තර තීන්දුවක් ගැනීම ට සිදු වේ. එනම් ලාංකිකයන් ගේ මුගිධ තේරීම් දෙක වන ගෝටා සහ සජිත් අතරින්, අතිබිහිසුනු ගෝටාගමනය වලක්වා ගැනිම සඳහා සජිත් ට දෙවන මනාපය සළකුනු කිරීම ය. එතැන සිටින්නේ අනුරනම් දෙවැනි මනාපය සඳහා ඔහු සුදුස්සා වනු ඇත.
මා ඉදිරියේ ඇති ලාංකීය දේශපාලනයේ දෙබෙදුම මට විහිලුවක් හෝ සෙල්ලමක් නො වේ. උපරිම නුසුදුස්සා ඉවත් කිරීම වෙනුවෙන් ඊට අඩු නුසුදුස්සකු තෝරාගැනීම ට සිදු වීම මගේ කාලයේ යථාර්තයකි. ඒ ගැන තනි පුද්ගලික මට කළ හැකි දෙයක් නැත.
Tuesday, October 1, 2019
පඔයෙක් වෙන්නට පඹගාලක ට පනින පොරවල් !
Monday, June 17, 2019
පාළු ය; හිස් ය; පුරවන්නට අකුරු නැත !
“ප්රේමපාල අයියා නැති වෙලා ! “
60 දශකය මැද දි ජවිපෙ සමාරම්භකයෙක්; කොළඹ දිස්ත්රික්කයේ අධ්යාපන අංශය මෙහෙයවමින් 71 කැරැල්ල ට නායකත්වය දුන්නෙක්; සිරමැදිරි තුළ සිර කොට මරා දැමිය නොහැකි විප්ලවීය ජවයකින් යුතු ව කැරලිකාරීත්වය හරිහමන් විප්ලවවාදිත්වයක ට පෙරලා ගන්න ට අවශ්ය නිහතමානි ස්වයං විවේචනය සමඟ ‘ජනතා සංගමය‘ ගොඩනැගිමේ එක් පුරෝගාමියෙක්; ස්වයං විවේචනය තු්ළ වාම ඉදිරිමඟක් දැකිමත්, පිඩිත දමිළ ජාතියේ අරගලය සම්බන්ධයෙන් යුක්තිගරුක සිහිනයක් දැකිමත් හේතුවෙන් අප සමඟ, අපටත් ඉහළින් 88-89 ජවිපෙ ඝාතන ලැයිස්තුවේ අංකයක් වූවෙක්; කෘෂිකාර්මික රටක් වූ ලංකාවේ ගොවියන් නොතකා හරිමින් කළ හැකි සමාජ විප්ලවයක් නැතැයි එන්ජීඕ ආකෘතික සීමා පෞද්ගලිකව බිඳදමන හුදෙකලා කැරලිකරුවකු වෙමින් ජාතික ඉඩම් හා කෘෂි ප්රතිසංස්කරණ ව්යාපාරය ගොඩනැගූ පුරෝගාමියෙක් !
කොයි අතින් බැලූවත් ඔහු දැවැන්තයෙක්.එහෙත් ඔහු හුස්ම ගත්තේ අප වැනි පුංචි මිනිසුන් අතරයි.
මාදිවෙල කුලි කටුමැටි නිවෙසට මම මුළින් ම ඇතුල් වුණේ අපේ කොළු නඩයක් අතර ඇති වූ සිනමාවේ ‘කලාත්මක-සම්භාව්ය‘ හුටපටයක් විසඳා ගන්න ! එදා මුණ ගැහුණ ‘ප්රේමපාල අංකල්‘ , ‘සහෝදරයා‘ වන්න ට වැඩි කාලයක් ගියේ නැහැ. ඊට පස්සේ ඒ මනුස්සයා ම මේ මනුස්සයා තුළ ‘ප්රේමපාල අයියා‘ වුනා. පැය ගණන් දිග පළල අපේ මාතෘකා දේශපාලනය, කලාව, ආගම, පරිසරය වගේ ඉමක් කොනක් නැති අනන්තයක ගලා ගිය ඒවා.
ලේසියෙන් ඇඳක තියන්න බැරි මේ මනුස්සයා ඇඳට වැටුන වෙලාවක මම ගියා පොත් ටිකකුත් අරන් බලන්න. එදා දවස ම අපේ කතාව එකඟතාවලට වඩා සැර නොඑකඟතා එක්ක ! ඒත් අන්තිම ට අපි කවදත් වගේ හොඳ ම හොඳ ආදරණිය යාළුවෝ !
“ජවිපේ අධ්යාපන වැඩපිලිවෙල අහම්බයක් නෙවෙයිි. එහෙම එකක් බිහි වුනේ ඇයි කියන එක ගැන හොඳ සාකච්ඡාවක් තාම ඇවිත් නැහැ කියල මට හිතුනා. ඔයා මොකද හිතන්නේ ඒ ගැන යම් ලියවිල්ලක් කියවාගැනිමක් ගැන ?“
මම මේ වැඩේ ඉහලන් ම අගය කළා.
“මම ලියන්න ගත්තා. පිළිවෙලක් නැහැ. තැන් තැන්වල. ඔයා ට පුළුවන් නේද මට උදව් වෙන්න මේක ලියන්න“
එදාත්- දවස් කීපයක්මත් ඔහු මේ ඉල්ලීම කළා. ඇත්තට ම මට ඕන වුණා මේ වැඩේ ට උදව් වෙන්න, මම ඒකට පොරක් නොවුණත්. ඒත් මම ගියේ නැහැ. මම ඕනකමින් ම මඟ හැරියා !
ප්රේමපාල අයියා දේශපාලනය වගේ ම සමාජ ක්රියාකාරිත්වය ‘රස්සාවක්‘ කරගන්න අකැමැති වුණ එක ටිකක් ආන්තික හැසිරිමක් වගෙත් කියලත් දැන් මට හිතෙනවා. ඔහු එවැනි රැැකියා ඔක්කොම ප්රතික්ෂේප කළා. ඒ කාලේ ඔහු ඇඳුම් මැසූ සන්නාලියෙක් (හිරගෙදර ඔහු ගේ වෘත්තීය පුහුණුවත් ඒක)මේ අන්තිම දවස්වල ඔහු විටින් විට සනීපාරක්ෂක කම්කරුවෙක්, රාත්රී මුරකරුවෙක්, සුරතල් මසුන් අළෙවි සේවකයෙක් ආදි සොයා ගත හැකි රස්සා ගණනාවක හිටියා. ඒ අතර දේශපාලන ක්රියාකාරකම් වල ට වෙන ම වෙලාව හා හයිය හොයා ගත්තා. අඟහිඟකම් ගැන ඔහු ගාව කන්කෙඳිරිගෑම් නැහැ. ඒත් බෙහෙත් ටික ගන්නවත් බැරි තරමට ඔහු වැටී සිටි අනන්ත මොහොතවල් රහසක් නො වුණ මා වැන්නන් ට ඒ වෙනුවෙන් ඔහු ගේ අත ට කීයක් ම හෝ දෙන්න ට බැරිනම් ඔහු හමුවෙන්න ට හිත හදා ගන්න අමාරු වුණා.
ඉතින් ආයෙමත් කවදාවත්, කොහේදිවත් මට ප්රේමපාල අයියා මුණ ගැහෙන්නේ නැහැ ! ඔබ ට මුණ ගැහෙන්නෙත් නැහැ !
ඔහු එක්ක කරන්න හිටපු කිසිම වැඩක් ආයි කවදාවත් කරන්න ලැබෙන්නේ නැහැ.
“ජීවිතය සුන්දර කරන්නේ එක පැත්තකින් මරණයයි“ මෙහෙම නිතර කියපු ප්රේමපාල අයියා පොඩි අතුල ගේ කතාවකුත් සමහර විට එකතු කරනවා ඒකට ම; “මරණය මඟ හැරිලා, මාත් මේ ගත කරන්නේ ජිවිතයේ ව්යතිරේකයක්“
දශක කීපෙකට කළින් නුගේගොඩ හංදියකදි මාව අල්ල ගත්ත ප්රෙමපාල අයියා මෙහෙම කිව්වා;“පොදු අරමුණක් වෙන්වෙන් වෙහෙස නොවෙන ජිවිතයක කිසිම තේරුමක් නැහැ. මම ඔයා ට ආදරේ ඒ නිසයි“
ඒ ආදරය සමඟින් ම ප්රේමපාල අය්යා නික්ම ගිහින්. මට ලොකු පාළුවක් දැනෙනවා. සමහර විට ප්රෙමපාල අයියා නැති ඔහු ගේ අවමඟල් උත්සවය ට වුුණත් මම යන එකක නැහැ.
ප්රේමපාල අයියා, මට ඔයා ව ගොඩාක් මිස් වුණා ! මට මිස් වුණේ මනුස්සයෙක් විතරක් නෙවෙයි !